Галина / 26.04.2024
замовлення BR-9718
Brelil - Україна
Дякуємо за інформацію. Ваше замовлення зроблене та очікувало вас з 11 квітня. Учора було 25 квітня. Ми не регламентуємо період резервування товарів і менеджер в телефонному режимі зв'язується із покупцем і чекає. Майже 2 тижні це дуже багато для резервування товару, особливо, коли певні позиції залишились в одиничній кількості. Певна фарба була остання і дивним чином на момент вашого приїзду вона десь була продана - це помилка філії і ми дуже перепрошуємо за цю ситуацію, оскільки менеджер з вами погодив, що ви приїдете за замовленням. Ми вживемо певних заходів, щоб подібні ситуації ніколи не траплялися. Ми можемо ваше замовлення відправити з іншого міста Новою Поштою - якщо вам підійде такий варіант - зв'яжіться будь ласка за телефоном або вайбером на будь-який з наших номерів.
Галина / 25.04.2024
Замовила 2 фарби з самовивозом. неділю не могла доїхати, позавчора дівчина мене перенабрала-питає : за замовленням прийдете? " На що я відповіла: Обовязково, вибачте в четверг (сьогодні) буду". Попри грозу і трафік приїзжаю, бо ж пообіцяла!! а мені кажуть , що фарбу продали. Вибачте... Немає слів. Майте на увазі, що таке у них може бути. Дуже неприємно.
Brelil - Україна
Вітаємо! Нам дуже прикро і дивно, що дана ситуація виникла. Підкажіть будь ласка номер вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію та розібратися.
Тетяна / 20.03.2024
Замовлення опрацьовано та відправлено дуже швидко. Дякую за співпрацю!
Brelil - Україна
Дякуємо вам!
Ірина / 28.04.2023
Дуже дякую за гарне обслуговування і якісну продукцію. Сподобалось, що все можна подивитись в шоу-румі магазину. До речі, до магазина дуже легко дістатись. Ціни значно нижчі чим у конкурентів. Рекомендую данного продавця.
Brelil - Україна
Дякуємо!
Показано з 1 по 4 із 4 (всього 1 сторінок)